Emine68 Kızlar bebeğim 2,5 aylıkçok gazlı diye aptamilden Aptamil conformile gectim kaka yapıyo rahatladı ama gazı ve kakası aşırı kokmaya başladı sanki ek gıdaya geçmiş gibi neden acbaa? Bide bugün kakası sümüksü gibiydi