___momm merhabalar ben rutinleri eğitim verirken 15 gün boyunca her uyku öncesinde yaptım. Sonra bıraktım çünkü emziği verip beşiğine yatırınca uyuyacağıni biliyor ve uyuyor. 8. ayda dehşet bir uyku gerilemesi dönemi oluyor. Eğer ataklardan etkileniyorsanız tavsiyem 8. Ayın sonuna doğru başlamanız. Dişte geliyormuş, diş döneminde de tavsiye edilmiyor çünkü uykular zaten düzensiz oluyor. Uyku saatleri konusunda örnek gereyim, sabah 7de uyandınız 3 saat sonra ilk uykuya 10da yani. En geç 12de uyanıyor bebek. 2 saatten fazla uyumasına izin vermiyoruz. Uyandıktan 3 saat 20 dk sonra ikinci uykuya gidiyor. Yani bebek 12de uyandıysa 3.20de ikinci uykuya gidiyor. En fazla 1,5 saat uyumasına izin veriyoruz 4.50de bebeği kaldırıyoruz. Uyandıktan 4 saat sonra da gece uykusuna geçiş. Yani akşam 8.50-9 gibi bebeğin gece uykusuna geçmiş olması gerek. Yani gündüz en fazla 3,5 saat gündüz uykusu yapması lazım. Akşam 5te gündüz uykusu bitmiş olmalı