Prenses_annesi04 Hem alıcıyım hem satıcı. Gerçi artık pek almıyorum, dolar malum e bir de üzerine gümrük masrafı var mantıklı gelmiyor almak. Ama öncesinde aldığım ürünlerde 1 ayı geçen hiç olmadı. 2-3 haftaya geldi. Hatta bir ürün 1 ay sonra gelmeyince iade oluşturdum. Param geri geldi. 3 gün sonra da ürün geldi. Ürün geldi dememe rağmen parayı çekmediler. Zaten iade edemiyorsun. İade ya da iptal ürünler gümrükte yok olur genelde. Aliexp alıcının hakkını satıcıyı ezecek kadar koruyor 😂 sadece bir sorun olduğunu düşünürseniz hakkınızı güzel arayın.