2 haftadir yapiyorum bende 90 kg basladim bu sabah 87 geldim regl oldugum halde şişkinlik var yani boyum 168 doktor 70 olman lazim diyor kilom sadece popo ve basende cok sinir bozucu 🥲 emzirirken cok kati diyet yapamiyorum eger emzirmeseydim aralikli oruc yapardim uzun süre ac kalıp yürüyüş yapmak birebir kilo vermede daha önce bu sekilde kalici bi şekilde zayifladim ama arka arkaya 2 doğum yapinca 15 kilo kaldi başıma 🤕