Kızlar ikinci ay aşısı olduk iki gün oluyor. Oğlum hiç gaz sancısı çekmezdi. Benim de midem bozulmuş isal mide bulantısı var ya benden ona geçiyor ağrım ya da aşıdan mı oldu gaz sancısı gibi uykudan sıçrayıp ağlıyor. Bu zamana kadar gaz sancısı olmadı. Bi de soğuk soğuk terliyor üstü sırılsıklam oluyor. Hiç ateşi olmadı isali de yok