Bsra23- benim de bebeğim sırf alışkanlık edindiği için kalkıyordu yoksa aç oldugundan değil biliyordum verdiğim de de iki elinde oynayıp dalıp gidiyordu 1 yaş Kontolunde doktor keselim dediğinde tamamen aklıma koydum ve o gece asla vermedim aldım kucağımda salladım ayağımda salladım bı sure uykusuz kaldık ama en sonunda o pes etti ve bu duruma alıştı ve bu bı kaç günümu aldı bı hafta sonunda gece beslenmesi bitmiş ve güzel bı uyku çekmeye başlamıştı kendisi de bizde şuan iyiki yapmışım diyorum en önemli şey sizin çok kararlı ve istiklali olmanız gerekiyor bunu bebeğinizin iyiliği için yaptığınızı unutmayın ve vicdan yapmayın gerisi hallolmuyor ha bı de uykusuzluk oluyor ilk bı iki gün ama sonrası çok rahat