Merhaba kızım
Bir ay sonra 2,5 yaşında olacak. Birçok kez denememe rağmen emzirmeyi sonlandıramadım. Konuşarak anlatarak azaltarak denedim
Olmadı. Uff olmuş dedim kırmızı etiket yapıştırdım sadece günü kurtardık sonrasında olmadı. Artık emzik niyetine kullanıyor beni. Gecede çok kalkıyor. En son çare olarak sabır taşı aldım. İçimde el vermiyor birden bıraktırmaya ama benim kızımda azaltarak konuşarak anlatarak hiçbir şekilde ise yaramıyor. Bu konu hk bana yardımcı olacak fikirlerinize ihtiyacım var. Sabır taşı kullanıpta bıraktırma var mı?