Merhaba arkadaşlar,oglum 26 aylık. 3 uncu çocuğum. Diğerlerinde hic boyle bisey yaşamamıştım.herseyi biliyor,renkleri meyve sebzeleri sorduğumda tek tek gösteriyor.biseyler konuşuyor,ama tek anlasilir kelimesi yok.Eskiden mama ,adda,eşşek gelsin gel gibi kelimeleri vardi net. Onlar bile yok simdi. Eğitici videolar açıyorum yalan yok acaba ondanmi geriledi.bizim gibi ayni durumda olup doktora gitmiş olan bilgisi olan arkadaslar varmi.? Biraz uzun oldu hakkınızı h3lal edin..