Karanannesi Biogaia İle kullanabileceğim gaz damlası önetiniz var mı bebeğim kolik morarıyor gaz çıkartacam diye
CmreKSidar Karanannesi biogaia ve nurse harveys kullanıyordum ama sanki çok etki etmiyordu şimdi sab simplex kullanıyorum kızım gazını zor çıkarıyor ama baya gaz çıkarıyor
Resmiye1 Karanannesi nurse harveys şurup kullanıyorum ikisi iyi geliyor doktor önerisiyle aldım isterseniz bir doktorunuzla görüşün biz memnun kaldık
CmreKSidar Karanannesi biogaia probiyotik bağırsakları gelişsin diye onu günde bir kere 5 damla veriyorum akşamları sab simplex gaz damlası günde 4 kere 15 damla veriyorum ben
Prensannesii__21 CmreKSidar merhaba benim bebeğimde çok gazlı 4 aylık ben maflor ile sab simplex başladım günde 3 kez 8 damla kullanıyorum azmı sizce artırıyımmı
CmreKSidar Prensannesii__21 buna ben karar veremem ki doktorum bana nurse harveysi 10 damla demişti sonra gazı geçmiyor diye 15 damlaya çıkar dedi sab simplexi ben kendim aldım eczacı 15 damla demişti istiyorsanız bir doktorunuza sorun yanlış yönlendirmek istemem
Hediyealp Karanannesi vicol gaz damlası kullanın çok iyi gelmişti bize bide bebeği oturur pozisyonda getirip boynunu ve başını dik tutun hafif sırtını sıvazlayın anında çıkarıyor
Zeynepinnannesii26 Karanannesi bia gaia ve metsil kullandık gaz için metsil hem kabızlık hem de gaz için damla oluyor