kizcegunes Busel benim de böyle hatta baya arttı 43 günlük. Kuruluk da var buna ek olarak. Atopik dedi doktor alerjiden şüphelendi. Korkmayın ama bir doktora danışın bence
Gmzeliii Busel bizde de vardi ilk doğduğunda gittiğim her doktora sordum yeni doganlarda olabilir zamanla gecer sivilce olur onlar biraz daha geç iyileşir dedi. Bir buçuk aylık olduk geciyo arada küçük küçük oluyo onlarda zamanla geçiyo kendiliğinden
Venussmom Busel oy maşallah! Sizden aldığı hormonları toparlamaya çalışıyor, çok normal. Yalnız denişdiği gibi sıkmayın krem sürmeyin kendi kendine geçiyor bazen arada sütten bir şey geçince de çıkıyor.
Eymnnn Bizim oğlanda da vardı yenidoğanlarda oluyor . Sakın sıkmayın. Ama yünlü kıyafetler giydirmeyin. Pamuklu giydirin . Çok kalın giydirmeyin. Kaç günlük. Oğlumun bir ay sonra geçti
ArasDevrimAnnesi-21 Bizde de durum aynı hatta daha fazlalaştı 4 5 günlük iken başladı şuan 26 günlük azalma yok aksine artıyor herkes olur böyle Yenidoğan’da sütün yarıyor dedi doktora götürmedim bende Pazartesi kontrolü var soracağım doktora sebebi ney acaba
Venussmom Busel yok yok çoğalmaz. Ben bir de bir kutaya bebek pamuklarınınkoyup içme suyuyla ıslatıyorum. sabahları yüzünü, gıdısını, kulak içi arkalarını siliyorum. Ağız bezini de ıslatıp ağzının içini silerseniz pamuk oluşumunu da engellersiniz.