Biranne7 Kızlar PTT den süt parası her ay alınıyor mu ben sadece doğum yaptığımda aldım ama her ay aliniyormus diye duydum bu doğru mu
birinsan14 Biranne7 süt parası denilen emzirme yardımı bir kere mahsustur. O yatan para başka bir yardım parasıdır onu da sosyal yardımdan başvurulur
biimiyomyardimet Minikkuzum1999 o nasıl şey ya emin misiniz alıyor musunuz 😅 süt parası bir kez yatar doğum olduktan sonra oda. Sizinki başka birşey olabilir
Aylizimmmm Minikkuzum1999 ben hiç birdey almadım ya memurum memurlara da veriyorlar mı ? Ne doğum parası ne süt parası 3 ay oldu
Haticeeee123 Minikkuzum1999 bnde 1 kere alınıyor diye biliyorum eğer öyle bişi varsa söyleyinde gidem bidaha 🤣 6 aylık olduk 2 kere daha almam gerek
Minikkuzum1999 biimiyomyardimet süt parası iki ayda bir alıyorum doğum parası ayrı tek bir seferlik alınıyor doğumdan sonra
Melisakeskinn Minikkuzum1999 merhaba süt parasına başvurmak için hiçbir link bulamadım nereden nasıl başvuruluyor söyler misiniz
Defnesa Emzirme ödemesi ise sadece 1 kez ödeniyor SGK tarafından başka kurum veriyorsa bilmiyorum ama
Nurbost Aylizimmmm çalısan anneler doğum parası alıyor. Süt parasını ben de bir kerelik diye biliyorum
Minikkuzum1999 Melisakeskinn Süt parası canım sosyal hizmetlere gidilecek doğum raporu ve senin kimliğinle başvuru orda yapılıyor internetten yapılmaz
bjkbb Aylizimmmm bazen odeme aşamasında yazdığı halde yatmış oluyor. Pttye sorun bir siz dogum parasını
Nurbost Aylizimmmm evet çalısıyosanız hamileliğin 32.haftasında rapor alıyosunuz sisteme geçiyo zaten
selinbeb onu nasıl başvuru yaptiniz? muhtar ve sağlık ocak dedi sadece 10 aylık bebekler veriyorlar. ben daha yemi doğum yaptım
Aylizimmmm Nurbost evet hemsireyim hastane biz halledecez dedi orada evrak doldurdum hala yatan birşey yok maaşıma çocuk parası bile yansımadı yarın ariyim o zaman
Minikkuzum1999 Haticeeee123 sosyal hizmetlere gidilecek doğum raporu ve senin kimliğinle başvuru orda yapılıyor canım