Memnuniyetsiz01 sunflower01 ayyyy kız koca şehir Hastanesi var neden marsaaaaa çok kötü ora.iki üç defa muayeneye gittim asla beğenmedim bence şehir Hastanesi’nde yap çünkü ora hem temiz hemde ilgili bu arada aksi bir problem olmadan sezeryanla doğuma almazlar
sunflower01 Memnuniyetsiz01 ben değil bir tanıdığımin eşi orda doğum yaptı da normal mi sezeryanla mi onu bilemedim