Benim bebeğimde 4 ay 2 günlük. Sakin güler yüzlü oğluma bir şeyler oldu sanki. Bir anda çığlıkla sanki canı yanıyormuş gibi ağlıyor. Emmek istemiyor. Çok çaresiz kalıyorum o anlarda. Normal mi bu davranışları? Ne yapsam bilemiyorum. Bu döneme ait yaptığınız bir şeyler var mı?