yrn3897 Çocuktan sonra bakır spiral taktirdim 5,6 ay oldu yani taktirali adet oluyorum bı beş altı gün oluyor temizleniyorum 4,5 gün sonra tekrar kahverengi lekenme sonra kanama oluyor benim gibi başına gelen var mı ne zaman duzene giriyor
visneli_turtam yrn3897 demekki size iyi gelmedi ,birde ağrı falan varsa kaymış olabilir, bence bir doktora görünün
newmomhello Bende de ayneen öyle oluyordu adetim 5 6 gün, kahve lekelenme 15 gün sürüyordu. 9 ay boyunca düzelmedi çıkarttırdım
yrn3897 newmomhello bana da 6 ay oldu yoğun kanamam olmuyor az az oluyor sık oluyor bir iki ay daha bekleyip düzelmezse bende çıkartmayı düşünüyorum
newmomhello yrn3897 en güzeli hormonlu spiralmiş. Doktorum önermişti. Devlette takıyorlarmı bilmiyorum ama özelde 3bin tl taktırmak. Maddi imkanımdan dolayı taktıramadım henüz ama başlık açıp taktırandan fikir alabilirsin. Kanama çok olmuyormuş hatta kimisinde adeti bile kesebiliyormuş. Doktoruma adet görmemenin zararı varmı dedim hayır tabiki yok dedi o zaman avantaj bu bildigin dedim e tabi kimisi illa o kan gelsin istiyor ama en rahatı aslında adet görmemek demisti. Aden sancısı çok şiddetli geçenin şiddetinide azaltıyormuş işte baya faydası varmış bacım araştır bakam