1 yasa kadar biberonla verdim 1 yasta pipetli suluk kullandik ilk gün çiğnedi ezdi oynadı ertesi gün susayinca içgüdüsel mi artık nedir 1 2 çekti tıkandı öksürdu 3.de sanki 1 yaşına kadar hep pipetli suluktan içmiş gibi içmeye başladı.hicbirsey yapmadım öğretmek için. Oğlumda çok zorlanmistim 2 yaşında zor alışmıştı sulugunu reddediyor biberon istiyordu hep şükür kızimda öyle bir sorun yaşamadım