Arkadaşlar hepinize merhaba . 6 aylık bebeğim var ve 2 aylık hamileyim 2 hafta önce öğrendim . Çok zor bir 3 ay geçirdim bebeğim kolikti yeni yeni düzenimi oturttum yeni yeni oh dedim ve hap ile kendim korunmama rağmen hamile olduğumu öğrendim . Adetim gecikince içim rahat etsin diye yaptım ama şok oldum ve hala toparlanıyorum bebeğim emmedi zaten hiç ama ben sanki ona haksızlık ediyorum gibi geliyor bi yandan diyorum Rabbim nasip etmiş her gece dua ettim Allah’ım bebeğime bakabilme gücünü ver bana diye Rabbim bana bi melek daha yolladı . Eşim çok mutlu ama ben bişey hissedemiyorum çok korkuyorum nasıl olcak ikisine nasıl yeticem mahrum kalır mı birinden biri hep düşünce hep soru kafamda . Var mı bu durumda olan lütfen bana birşeyler söyleyin