Ayseberill 3ay 22 gunluk bebegimle ayni derdi yasiyoruz. Aslinda dogdugundan beri gunduz uykulari hep zordu ama arada 1-2 saat uydugu olurdu. 3. Aydan sonra 40dkyi asla gecmiyor uykulari ve zar zor uyutabiliyorum. Uyandiginda yine mutsuz agliyor. Cunku hala uykusuz. Geri de uyumuyor. 1saat 15dk sonra ya da 1,5 saat sonra yeniden uyutmaya calisiyorum. Yine ayni dongu. Kisacik Uyuyor uyaniyor. Tum gun boyle. Atak haftasi ama bu atak da cok uzunmus ama sonunda guzel beceriler kazanacakmis. Sabir diyelim. Buraya boyle sabir diyelim diyorum ama gercekten ben de aglamalari goz ovusturmalari gecmeyince cildiriyorum.