fatmamelis Cansukelebek3 SMA bizde kabız yaptı, doktorum da demişti sma kabız yapar diye ama iyi bi mama. Şu an Bim'in mamasını aldık bebivita memnunuz
Minikfarem Hero baby kullaniyorum tek rahat ettigim mama diyebilirim ama tabiki her bebekte farklilik gosterir diger mamalar bizde gaz ve kabizlik yapti
burcusenova ben 3. bir seöenek olarak (eğer uygun fiyatlı olsun derseniz) bebelac öneririm. sma da prebiyotik lifler yok, bunlar önemli, hero da şekerli bir mama
[silindi] 2 numaraya geçince sma kullanmaya başladım ilk hafta kabız oldu ama şu an normale döndü çok güzel kilo yapıyor
ummuhanipekoglu ikiside bağırsaklara iyi gelmiyor bebelac gold alın bence gaz kabızlık yapmıyor hem. çok güzel yarıyor
nagehanyorulmaz ikisinde de maltodekstrin var diye biliyorum instagramdaki ürün incelemelrinde öyle gördüm
ysmntopal sma hiç denemedim aptamil içiyor benim iki oğlumda, heroyuda ablam vermişti bir ara ama şekerliymiş bıraktı bebelac kullanıyor şuanda memnunda kaldı