Hiç korkmayın üzülmeyin. Her bebekte oluyor sarılık. Bizim 1,5 ay sürdü. İlk başlarda ağladım zırladım çok üzülmüştüm. Anne sütü sarılığı uzun sürüyormuş. 14-15 arasında gidip geldi uzun süre. Saat başı emzirdim sütün yetmediği zamanlarda mama verdim. Saat başı emzirin beslendikçe geçiyor gerçekten🙏