Kızlar Tefal set aldım 2 buçuk senedir kullanıyorum aşırı memnunum kocam setteki tavada kızartma yaptığı için tavam hakkın rahmetine kavuştu Tefal maalesef öyle kızartmalara vs gelemiyor ama pilav çorba vok tavası enfes güzel diğer iki tavası çöp oldu bana kızartma yapabileceğim tava onerirmisiniz