xSarelle canim sizede çok geçmiş olsun, benim kızım ateşli nöbet geçirmişti, ateşi yoktu aslında ama nöbet sırasında ateşi yükseldi, dudakları momarmıştı, titremeye başlamıştı, gözleri kaymıştı ve hiç tepki vermiyordu biz ambulansı beklemen çıktık hemen arabaya biraz kendine geliyor gibiydi ama uyku sersemligi olur ya onun gibi kendine tam gelmiyordu. Benim kızım sabah 7 de yaşadı bunu daha sonra 11 de ve daha sonra öğle 13 te tekrar oldu bu nedenle ilaç başladı doktor bu hemen birakılmıyor ama başlamamız gerek demişti doktor, bizde eeg falan çektirdik uyurken düzenli doktoru var bize epilepsi değil ama çevirme olasılığı var demişti 6 yaşına kadar dikkat etmemiz gerekiyormuş. Nedenini tam bilmiyoruz bir ilaç kullanmıştık doktoru ondan da olabilir dedi ağzında minicik bir uçuk var ondanda olabilir dedi genetikte olabilir dedi ama biz bunu 14 aylıkken yaşadık kızım yaşına 1 hafta kala yürümeye başladı ama sürekli düşünüyordu kafasını çarpıyordu biz hep arkasında gezdiğimiz halde belki bundan da olmuş olabilir. Rabbim kismeye yaşatmasın çok kötü bir anne için hatta eşimi bile ilk defa o gün hıçkıra hıçkıra ağladığını gördüm ben, inşallah sonuçlarıniz güzel olsun