Merhaba hanımlar bebeğim iki aylık ve belinde toplanmış bir sürü küçük sivilce var ama hepsi dipdibe çıkmış yara gibi ne kullansam geçer acaba pişik kremi olarak mustela ve hamazinc kullanıyorum ama geçirmiyor ne tavsiye edersiniz yaşayan var mı bu durumu ??