Kubra226 evet benim de öyle bide bugün dikkat ettim eşim bebeği taşırken çok yorulduğunu defalarca söyledi sırtım ağrıdı belim ağrıdı diye anladım ki benim o yüzden en çok da sürekli kucağımda bide iğnenin olduğu yer zaten ağrıyor ve acıyor benim hala üzerine bebeği o kadar uzun süre taşımak eklenince sırt ağrısı çoğalıyor diye düşündüm bugün ortapediye gittim rontgen çekildi şükürler olsun kırık gibi bişey göremedim dedi ilaç yazıp yolladı dr biraz daha içim rahatladı en azından