Eymenikonunannesi14 Ben yumurtasız yapıyorum. İçine soğan rendeleyin suyunu sıkarak, sarımsak koyun. Tuz ve karabiber koyuyorum, karabiber bi tık fazla olacak şekilde, bir de galeta unu ekliyorum iyice yoğurup az bi şey de zeytinyağı ekliyorum yoğururken. Hiç dağıldığı olmadı. Baharatı damak zevkine göre ekleyebilirsiniz, ben bu tarifle lezzetli buluyorum.