Kizlar oglum 17 ay 1 günlük. Anne diyor dede, teyze, Gel gel diyor bu kadar ana devamini getirmiyor. 8 aylikken 2 gün baba diye tutturdu sonra baba demez oldu. Derdini işaret ederek anlatiyor bir süredir. Verdigim komutlari aliyor telefonumu getir, yastigi kaldir, topu at gibi seyler dedigimde hemen yapio ama bana cevap vermiyor. Ben mi endiseleniyorum yoksa geç mi kaldi.cumle kurmasini beklemiyorum evet ama en azinda baba tamam ver gibi seyleri demesi gerekmez mi( 1 kez radar dedi, 1 2 kez ver dedi sonra demedi) mesela arkadasimizim yanindayken kızı asel i adiyla cagiriyordu, ordan ayrildik asel demez oldu