ilkim_oglum merhaba benimde bebeğim premature Kronolojik 3.5, düzeltmiş 2.5 aylık. 1.ayında başladı yaptıklarımı şöyle listeleyeyim
Her yemeğe bol bol kimyon atıyorum sabahları kimyon çayı akşamları da rezene tohumu çayı içiyorum.
Her yemeği yiyorum baklagiller dahil ama bu bebeğe göre değişir çünkü ben takip ettim nohut kurufasulye vs yediğim zamanla yemediği zaman sancılar aynı ne artıyor ne azalıyor o yüzden yedim herşeyi.
Her emzirme ve bez değişimi öncesi mutlaka zeytinyağıyla karın ve ayak tabanlarına masaj yapıyorum ( tekniklerine YouTube dan mutlaka bak, çünkü yanlış yapıldığında daha çok sancı yapıyor)
Her masaj sonrası da bol bol uzun uzun bacak bisiklet hareketleri
Karnını ve ayaklarını sıcak tutuyorum sancı zamanlarında ebebekten kiraz çekirdekli patik ve kemeri almıştım işimi görüyor bayağı ama havlu da ısıtıp koyabilirsiniz
Biogaia probiyotik ve mommys bliss gaz damlası kullanıyorum. (Birçok farklı gaz damlası denedim ucuzdan başladım mommys bliss en pahalılrından ve son umudumdu.) Tamamen kesiliyor mu sancı hayır ama en azından hafifliyor.
Her akşam sıcağa yakın ılık banyo yaptırıyorum karnını olabildiğince sıcak suyun içinde tutmya çalışıyorum sıcak su karnını yumuşatıyor.
Tüm bunların anlık olduğunu unutmamak lazım,doktor kendiliğinden geçene kadar mucize beklemeyin sadece anlık rahatlaması bile yeterli demişti.
3.5 aydır çekiyorum bunlarla biraz olsun baş edilebilir kıvama geldi gaz.
Ve en önemli şey sabır. Çok zor bir süreç ama sabretmekten başka yapılacak bişey yok.
Rabbim yardımcımız olsun inşallah 💕