Ben de 2.5 ay silikon uç kullandım. Bebeğim göğüs ucumu kavrayamıyordu. Bir süre sonra silikon uç işleri zorlaştırmaya başladı. Emdiği sütün bir kısmı dışarıya taşıyordu ve sürekli kayıyordu. Silikon uç olmadan hiçbir yere çıkamıyordum. Birkaç defa uç olmadan emzirmeyi denedim, çok ağladı. Zorlamadım. Emzirme hemşiremize ne yapabileceğimi sordum. Emme refleksi güçlendikçe bırakacaktır dedi. Özellikle ilk ay böyle devam et dedi. 2. Ay doktor kontrolümüzde doktorumuza danıştım, sütünü etkileyecektir ara ara teklif et normal memeyi dedi. Bir gün annemin bizde olduğu bir gün hafif uykuluyken uyku saatine yakın kendimi psikolojik olarak da iyi hissettiğim bir gün uçsuz denedim. Bebeğim aldı ve bir daha hiç uca gerek kalmadı. Yani biraz ona ve kendinize zaman tanıyın ve ikinizin de hazır olduğu zamanı kollayın. Onu da kendinizi de üzmeyin. Silikon uç çok zordu ama ilk dönemler göğüs ucu yaralarına da sebep olmadığı için aslında ben kendim için, bebeğim de anne sütü aldığı için fayda gördük. Merak etmeyin, üzülmeyin sadece bebeğinizi gözlemleyin.