Oğlum 7 ay 11 günlük. Hesaplamaya göre atak dönemindeyiz, ek gıda almayı reddediyor, sürekli mızmız, hep memede kalmak istiyor, damakları sertleşmiş diş de çıkarıyor olabilir. Bu dönemi nasıl atlattınız? Önerebileceğiniz bir şeyler var mı tecrübeli anneler ? Yıprandım artık.. 🥺