Dilek7737 Merhaba güzel anneler 3 bucuk aylik kizim son günlerde çok huzursuz bazen ağlama krizleri geliyor ama devamlı değil bi ağlıyor bi duruyor yatağına koyduğumda ve emzirmeye çalıştığımda siddetleniyor ağlama atak mı? Bilgisi olan yaşayan varmi ?