1Dost bekarken gidiyordum Türkiye geneli iki tane madalyanım var biri ikinci biri üçüncülük. Birincilik kaçmıştı kıza pata küt giristigim için.🙈 Diskalifiye edildim. Unutulmayacak harika bir spor bence o sporun tadı bir başka. Bir başladınız mı bırakmak istemiyorsunuz. Ben üni ye gitmesem Kıbrıs’a maça götürecekti hocam linsansim falan vardı ama ben uniyi tercih etmek durumunda kaldım. Bence fırsatınız varsa gidin. Çok seversiniz diye düşünüyorum. Amaa soyle birşey var o spora bir basladiniz mi kız kavgasında saç baş değil de teknik olarak girisiyorsunuz.😂 Haa derse de gelince zor değil kesinlikle adım adım ilerliyorsunuz vuruş şekilleri el ayak kullanma teknikleri iyice geliştirince de ikili maçlara başlanıyor. Bazı kurallar vs vs.☺️ Şimdiden kolay gelsin.🌸