Merhaba kizlar benim kizim 9 bucuk aylik ve henuz yurumedi. Tutunarak ayağa kalkabiliyor sürüne biliyor herhangi bir problem yok ancak yürümüyor. Babamız da sağ olsun çocuğun gelişim eksikliği olduğunu soyluyor.
Demek yeterince ilgilenmediğim için yürümediğini söylüyor. Hatta 9bucuk aylık çocuğu kreşe bile vermeyi teklif etti.
Ben sürekli ilgileniyorum oyunlar oynuyorum dışarıya çıkartıyorum ama bu erkeklerin bu yaklaşımını anlamıyorum
Sizin çocuklarınız ne kadarlıkken yürüdü bizim Bebek’te mi sorun var artık kafayı yicem