Ücretsiz izindeyim bebekten dolayı. Bu eğitim dönemi bitene kadar dilekçe verdim. Yaz tatilinde maaş yatacak mı onu merak ediyorum. 20 gün çalışma şartı vs.duydum ama söyleyen kişi de emin değildi . Bir de iznime seneye de devam etme durumunda yatan maaşı yeniden iade mi edeceğim . Çünkü hala kararsızım başlayıp baslamama konusunda . Eşimin askerlik durumu olduğu için o maaşı bile hesaplıyoruz maalesef bı maaşın hesabına mı kaldın demeyin 🤭