Bizimki yaz ayina denk geldi 3 4 ayliklari cok degilde az az su veriyordum 4 ayinda bezde azalma basladi bizde ,gun 1 kasik verseniz yeter sonra yavas yavas artirirsiniz. sekersiz veriyordum ben zaten sutum sekerli su da sekerli olunca neye yarar dusunuyorum 😀 sizin kendi tercihiniz :)