anneyimanne00 aşıyı yaptırdıktan 15 dk sonra emzirdim 30 dk geçti kustu. doz tekrarlanmıyor da sizce almış mıdır faydasını?
Nurrrrrr233 anneyimanne00 Canım hemşire 30 dk mama verme demişti 1 saatte olabilir demişti öyle yapmıştık sizinde 30 dk geçmiş
Poly-ana anneyimanne00 Canım bizim doktorumuz dedi ki aşıdan sonra kusarsa tekrar alıp tekrar yapılmasına gerek yok ağzından girmiş olması yeterli dedi ☺️
amansallagitsin anneyimanne00 almistir bi damla bile yutmasi etki eder icinz rahatlamasi icin doktorunuza yazin size bilgi verir zaten tekrr bi daha olucak rota iki kere yapiliyor
ssari1903 anneyimanne00 canım aşıdan sonra en az yarım saat 40 dakika emzirmemen gerekirdi. Yinede 2. Dozda aklında bulunsun hemen emzirme karnını doyurup git