Kızlar ıphone 12 kullanıyorum Şuan eşim telefonları değiştirelim dedi bu aralar 14 yapalım dedi bende ne gerek var memnunum dedim bak dedi onun kamerası cam gibi dedim Şuan benımde kameram cam gibi illa kendine alacak banada alsın ıcı rahat etsin die yapıyor bende sen bilirsin dedim ozaman suan 14 kullanan 12 den daha mı güzel cekım yapıyor bence bi fark yoktur