Ruya_sahin35 Merhaba arkadaşlar kızım 6 aylik baş çevresi 41 cm bana küçük geldi sizin de fikirlerinizi almak istedim sizinkiler 6 aylikken bas çevresi ve kilosu ne kadardi 6 aylik kilosu da 7200
sevil55 Ruya_sahin35 Bizimde 41 cm nöroloji kontrolündeyiz çünkü hep 3 persentil devam ediyordu hatta 6.ayda mr çektirecektik ama takibe devam edelim dediler gelişim testi yaptırdık nöroljik olarak sıkıntı çıkmadı birde baş çevresi kilo ve boy birlikte değerlendiriliyor eğer baş çevresi küçük kilo ve boy fazla ise o zaman sıkıntı olabilir
miray31 Ruya_sahin35 6 aylıkken bizim de 41 cmdi bir şey söylemediler küçük falan diye. Doktoru ne dedi?
ikizannessi Ruya_sahin35 benimkiler ikiz biri 43.5 diğeri 46 çıktı normali kaç acaba sağlık ocağında ebe ölçtü sadece bıngıldaginda hiç değişim yok biraz kapanmaya başlaması lazım dedi o kafamı karıştırdı benimde
miray31 sevil55 bizim de 6 aylık 41 cmdi normal dedi doktorumuz bir sıkıntı görmedi boy kilo kaç sizin?
_anne_ sevil55 bebeğim 9 aylık baş çevresi 42 çocuk nörolojisine getirdik gayet normal dedi bizim çocuk doktorumuz dikkat edilmesi gerekir falan diye birsürü şey saymıştı
Ruya_sahin35 miray31 saglik ocagi da ortalama da gidiyo dedi bana mi küçük geldi anlamadim bi sizden de fikir alayim dedim
sevil55 miray31 7 kilo 65 cm bizim baş çevremiz doğduğunda 33 cmdi aylık takiplerimizde alt sınırda olduğu icin nörolojiye gittik burda önemli olan aylık büyümenin olması ve bıngıldağın erken kapanmaması minyon bir bebek 6.ay kontrolünde 41cm alt sınırın üstüne çıkmıştı
Gokturk_ ikizannessi bıngıldak 6 aydan önce kapanmaması gerekiyor 24. Aya kadar da zamanı var kapanmasının
sevil55 _anne_ Muhtemelen genetik bizimki benimde kafam küçük eğer normal dediyse nöroloji o zaman sıkıntı yoktur
ikizannessi rRabiadDoruk Gokturk_ Hiç değişiklik yok bira kapanmaya başlaması lazım dedi hatta dvit damlayı 5 e çıkaralim dedi
Gokturk_ Ruya_sahin35 Dün ölçtürdük dün tam 8 ay 7 günlüktü kilosu 11.600 boyu 76 baş çevresi 47 cm çıktı koca kafa bizimki de . 6.ayında da kilosu 9.300 boyu 74 kafası 45 cm di canım .
Minigim38 Ruya_sahin35 bizimde 41 ben internetten baktım 42 43 falan yazıyordu . Ebe normal dedi ama bıngıldakta hiç kapanma yokmuş
Gokturk_ miray31 bizim az kalkış 2×2 dedi ama daha kapanmamış tabikide .Çok takmıyorum zamanla kapanır .