eminim ki uyku konusunda zorlanan çok sayıda insan vardır ama bizim seviyemizde kimseyi görmedim henüz, zirvede yalnız oturmadığıma emin gibiyim ama.
derdimiz uykuya dalmak. evde uyku kelimesini bile anamıyoruz yani bu kadar mı sevmez bir çocuk uyumayı. uyuduğunu anlamadan uykuya dalmak istiyor, örneğin arabada uykuya dalmak gibi. bazen yatakta uyumaya çalışırken deniyor ve “olmuyor” diyor çaresizce. döne döne uyumaya çalışırken kendi kendine “hadi” dediğini duyuyorum bazen de.
bana zorluğunu geçtim artık ama kendi de çok zorda. bir de buna inatları ekleniyor tabi. sabrııııııım, sabrıım…
dardayım dostlar, bir çaresi var mı bu işin?