zeynep-yilmaz Merhaba Bebeğim 5 aylık oldu. Bebeyatmazlardan almayı düşünüyorum, ne kadar süre kullanılıyor Tecrübe eden var mı🤗
Verasmom zeynep-yilmaz hiç gerek yok oturma antremanı yapacağınız zaman normal minder yastık koyun ya da işiniz yoksa ayaklarını yere oturup açın bebeğinizi ayaklarınızın arasına oturtun daha faydalı oluyor hem de emekleme teşvik etme garantili
mysaa1 zeynep-yilmaz Ben banyo oturagı aldım üstten açılır kilitli olanlardan ama zaten direk kendi oturdu gibi oldu sadece banyoda kullanıyorum 😊
starwomen zeynep-yilmaz Tercih sizin tabi ama bence almayın. Etrafına minderler koymuştum ben ihtiyaç da duymadım. Arkadaşım aldı sonra hemen sattı 3 kez kullanmadım çok pişman oldum başta aldığıma demişti
aayysee1 Ben almadım alan kaç kişi de söyledi hiç gerek yok diye . Onun yerine bir kaç minder koydum etrafına tamamdır çünkü i yani hareketlenen bebekler özellikle sıkılır içinde yine bebeğiniz için en iyisini siz annesi bilirsiniz :))
birinsan14 Emzirme yastığı vardı ona koydum bir süre sonra elime ne yasstık geçerse arkasına koyuyordum sonra alışıyor zaten bence fazladan bir şey almayın evde hep yer kağlıyor boşa
Ruzgarsmom1 zeynep-yilmaz hiçbirşey almadım koltuk yastıklarıyla büyüdü akskns 3-5 ay için gerek görmedim zaten 7 aydan sonra desteksiz oturdu