Bebegim uc bucuk aylik. Memeye cok sikinti yasadik emmedigi zamanlar oldu, mama verdim doktorumun da onerisiyle en cuzi miktarda. Simdi de emmek istiyor cokca ve bakiuorum ki sutum azalmis. Goguslerim yumusak ve emdikten sonra cocuk sutum bakiyorum ki cok az cikiyor. Nasil sutumu artirabilirim? Sagim mi yapsam? Yapsam ne araliklarla yapicam. Ya da sut yapan bir sey onericek olan var mi?