Hfzzynp benim kızım 4 aylık civarıyken çenesinde ve gıdısında egzama oldu, ben kendim diyet yaparak yumurtaya alerjisi olduğunu farkettim, doktoruna söyledim alerji böyle anlaşılmaz dedi, ama ben her yumurta yediğimden bir sonraki gün kızımın çenesinde kızarıklık artıyordu, yumurta ve yumurtalı şeyler yemeyi kestim ve kızımın egzaması tamamen iyileşti hiçbir ilaç kullanmama gerek kalmadan. Ek gıdaya başlayınca kızım yumurta yediği günler sarı sarı kusuyordu, doktoruna bunu söylediğimde alerjik olabilir 8. aya kadar yumurta ve yumurta içeren şeyler verme dedi. Bu sürecte kızıma kek, çorba vs hep yumurtasız tarifler yaptım. 8 aylıkken denediğimde yine kustu vermeyi kestim. Sonra 1 yaşını biraz geçtiğinde bir sabah denedim ve kusmadı. O zamandan beri her kahvaltıda yiyor çok şükür. Dikkat etmeniz gereken şey yumurtayı ve yumurta içeren yiyecekleri vermemeniz, eğer emziriyorsanız sizin de yememeniz. Başka yapacak bir şey yok, genelde 1 yaşından sonra yumurta alerjisi kendiliğinden düzelirmiş, arada bir az verip deneyerek geçip geçmediğini gözlemlersiniz