Merhaba arkadaşlar oğlum 1 yaş 2 aylık. Biz aile olarak sakin insanlarız oğlumuza karşı sert çıkışmayın hayır annecim hayır babacım bu şekilde yaklaşıyoruz neden yapmaması gerektiğini anlatıyoruz ve bunu sakin bir şekilde yapıyoruz evet kesinlikle yapmaması gereken şeylerde hayır oğlum diye biraz sesimi yükseltiyorum. Fakat oğlum çok agrasif parka gidiyoruz herkesi ısırıyor sıkıyor itiyor belkide bunu oyun zannediyor bilmiyorum .ne önerirsiniz çevreye alışması için uyumlu olması için . Birde insanlardan çok korkuyor tanımadığı insanlardan hemen ağlıyor . Tek çocuk oğlum