Mavi10 1 ay kontrolünde doktor oğlumun gazı olduğunu söyledi. Karnında şişlik vardı gazdan dolayı ama bi sıkıntısı yoktu. Biogaia kullan dedi. Kullanmaz olaydık. 3 gece kullandık, çocuk her gece 3-4 saat aralıksız ağlıyordu sancıdan. Relactaz damla aldım sonra arkadaşımın tavsiyesi ile. O iyi geldi. Ve birkaç kişi tavsiye edince almıştım.