Arenim_ 1 aylık bebeğim var havalar çok dengesiz. Evde ne giydirceğimi şaşırıyorum. Sizler ne giydiriyorsunuz bebeğinize fikir alabilir miyim
edafmo Arenim_ yenidoğan olduğu için üşüyebilir. Kendinizden bir kat fazla giydirin ayağına da iki kat çorap yeterli. Tabii evinizin sıcaklığına göre de değişir
dg1ozge Ben kısa kollu zıbın üstüne de uzun kollu takım giydiriyorum. Yani ince iki kat şeklinde. Şapka bazen takıyorum bazen takmıyorum dediğiniz gibi çok dengesiz havalar.