@H_ceyhan sünnetçi calpol dedi çay kaşığıyla ama, şuan biraz daha iyi. Sadece çişini yaparken kıyameti koparıyor. Çişini yapmayı yarıda kesiyor sanırım, 1-2 dakika sonra tekrar çığlık atıp ağlamaya başlıyo. Az az yapıyo diye düşünüyorum. Böyle duruyoken şükür birşeyi yok, ilk uyuşukluğu geçtiğinde sanırım öyle yaptı. Napacağımızı şaşırdık çok kötü hissetmiştim kendimi