Canım benim de bebeğim 2 aya kadar öyleydi 3.ayında azaldı bebeği emzirdikten sonra mutlaka gazını alıp yatırmalısın bebeklerde ilk zamanlar reflü oluyor bana doktorum öyle demişti istersen reflü yatağı kullanabilirsin ama mutlaka gazını alıp yatırmalısın