Bir gun serbest gun koyuyorum bıkmayayım diye diye diğer gunler devam 2 haftada 2.1 kilo verdim 79.9 ile başladım 77.8 im sizce böyle devam etmeli miyim her gun 1 saat bisiklet sürüyorum evde bazen yürüyüş be 1600 kaloriyi geçmemeye çalışıyorum bu diyet işlerinden anlayan bana yorum yaparsa çok sevinirim hafta da bir kaçamak sizce iyi midir