Merhaba sevgili annelerrr size bi sorum var bebeğim 4 ay 17 günlük 6.5 kilo 33 haftalık doğmasına rağmen kendi yaşıtlarını yakalamış durumda çok şükür. Hem mama hem meme alıyor sütüm az herseyi denedim çocuk 1 saat emiyor doymuyor ağlıyor aç yani biliyorum doktorumuzdunda bilgisi var acıkma sinyalleri verdiğinde biraz emziriyorum örnek veriyorum eğer 150 mama yiyecekse emzirme sonrası 90 yada 120 yapıyorum mamayı zaten doyunca bırakıyor 3-4 saatte bir acıkıyor besliyorum. Benim sorum şu; aile hekimliğindeki hemşire mama verdiğim için bana resmen kötü anne muamelesi yaptı aldırış etmedim he diyip geçtim, anne sütü alan bebek hasta olmaz diş çıkarırken ateşlenmez falan dedi (ki ben 2 yaşına kadar emmişim ama sürekli hasta olan bir bebekmişim) yine he diyip geçtim en son gece beslenmediğini duyunca hayır emzirmen lazım vs dedi. Bebeğim 9-10-11 gibi mamasını yiyor saatler değişiklik gösteriyor ve gece boyu uyanmıyor sabah 7 gibi uyanıyor üstelik neşe saçarak 😂 eğer 8 gibi yiyip gece uykusuna yattıysa gece acıkıp uyanıyor zaten bende besliyorum, ama acıkmadığında uyanmıyor doktorumuz 4. Aydan sonra 5-6-7 saat kadar geceleri aç kalabileceğini gece gündüz döngüsünü öğrendiğini söyledi çok şükürde öyle nazar değmesin gece uykusuna masallah diyin 😂 acıktıgında ağlayıp uyanan çocuğu zaten besliyorum sorum şu gece huzursuz değilse derin uykudaysa neden uyandırıp besleyeyim anlamadım. Kilosunda sorun yok çocuk aç uyanmıyor her sabah günaydınlaşıyoruz neşeyle tüm oyuncaklarıyla. Nedir bu Asm hemşirelerindeki asabiyet anlamadım. Siz geceleri napıyorsunuz ?