yeniannee5 öncelikle geçmiş olsun canım. Sarılık olan çocuk genelde uyur bizimki zor açıyordu gözlerini hemen uyuyordu bir de zor emiyordu erken doğduğu için. Doğunca ilk başta 3 gün daha sonra da iki daha yattık hastanede, ışık tedavisi gördük. Hastaneden çıkınca da sarılık gitmedi zaman alıyor. Bizimki anne sarılığı idi 40 ı çıkana kadar sarılık bitmedi. Sık sık emzir kendine de dikkat et beslenmene, dinlenmene. Burnunu hafif sık bebeğin ayak topuğunu gidiklar gibi yap uyandırmaya çalış benimki hiç gözünü acamiyordu. Hastanedeyken biraz emzirip biraz şırınga ile kendi sütümü veriyordum azıcık sütü 1 saatte ancak bitiriyorduk şırınga ile sonra tekrar göğsümü verip emziriyordum. Bunu yapınca ertesi gün düştü sarılık çıkmıştık hastaneden de. İkinci yatış olup hastaneden çıktıktan sonra evde de saatte bir emzirmeye başladım bir daha hastaneye yatmamak için. Çok zordu saatte bir. Önce emzirip diğer saatte de sagdigim sütü kaşıkla veriyordum uyurken yavaş yavaş. Sonra eşim yazık sana yorgunsun bir buçuk saatte bir yap dinlenemiyorsun toparlanıyor bebeğimiz dedi. Ben yemek zor yiyordum. Eşim suyumu iciriyordu emzirirken meyve yediriyordu. Sonra saatte bir, bir buçuk saatte bir, iki saatte bir şeklinde gittim daha sonra iki saatte bir yaptım sadece çünkü ruh gibi dolaşıyordum artık. Bebeğin normal kiloda doğdu ise saatte bir yapma benim gibi. Ama gündüzleri bir buçuk saatte bir emzirebilirsin gece iki saatte bir. İnşallah geçer çabuk, Rabbim şifa versin 🌸 endişelenme stres yapma. Geçiyor inan ki.