Yemek yemeyerek zayıflanıyo arkadaşlar sadece ölmeyecek kadar yemek gerekiyor 58 kiloyla hamile kalmıştım 73 kiloyla doğuma girmiştim doğuralı 1.5 sene oldu ölmemek için lokma yedim zayıfladım şuan 57 kiloyum. Açlıktan kustuğum zamanlar oldu. Bol bol sıvı tükettim. Emziren anneler sütüm kesilir diycek belki onunda yemekle çok alakası olduğunu ben düşünmüyorum. Bol bol sütüm vardı bebeğim 3 aylıkken memeyi reddetti. Şuan 1.5 yaşında 1 sene kadar hiç emmedi emzirme yapmadığım halde sütüm halen geliyor. İlk zamanlar çok ağrım oluyo diye sağıp veriyodum sonra onada üşendim sağımda yapmamaya başladım fakat yaklaşık 5 ay hiç yemek yemedim yinede sütüm kesilmedi sadece bol bol sıvı tükettim bu süreçte. Tabi bünye meselesi ama diyet vs herşeyi denedim bende işe yaramadı aç kalınca zayıfladım. Evde oğlumun peşinde koşmaktan başka spor vs yapmadım kalan zamanlarda da karpuz gibi yattım 😂 yemek yememek inanılmaz zor bişey açlıktan kusuyodum artık ağlıyodum yemek diye ama kilolarımdan da kıyafetlerim olmuyodu hamileykende kıyafet almamıştım doğurunca giyerim eskileri diye 9 ay neredeyse feraceyle gezdim. Doğurdum kıyafetler olmuyor yenilerine de vericek param olmadığı için aç kaldım zayıfladım tabi bünye meselesi 🥲