eslemB10 bende emzik emsin çok istedim. Kolik ve gazlı bebek sürekli meme istiyor uyumuyor doktor da alışırsa rahat edersin dedi ama malesef olmadı. Avent, nuk, tomme tipe,wee,soothie,bibs hepsini denedim. Kauçuk, silikon, damaklı damaksız.. asssla tutmuyor 3.5 aylık oldu. Bibs i diğerlerine göre daha kolay aldı aslında ama sakız çiğner gibi çiğniyor damaklarıyla eziyor ama emmiyor malesef. Sütüne batırıp deneyebilirsin ya da göğsünü aç bebeğini yatır emziği ver göğüs kokunla kolay alır demişlerdi bir de şerbetli suya bandırıp ver. Ben hepsini denedim yaramadı inşallah sende yarar